مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تصمیم عجیب در تکواندو| ابقای ساعی و استعفای کسی که سیلی خورد!

  • کد خبر: ۵۹۳۶۷
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
تصمیم عجیب در تکواندو| ابقای ساعی و استعفای کسی که سیلی خورد!
پس از حمله چندی پیش هادی ساعی به دبیر سازمان لیگ تکواندو، کمیته قضایی فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب حکم خود را نقض کرد و هادی ساعی روز گذشته در سالن رقابت‌های لیگ حاضر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، پس از حمله چندی پیش هادی ساعی به دبیر سازمان لیگ تکواندو در جریان برگزاری رقابت‌های گروهی لیگ تکواندو، کمیته قضایی فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب حکم خود را نقض کرد و هادی ساعی روز گذشته در سالن رقابت‌های لیگ حاضر شد.

مسوولان فدراسیون تکواندو و کمیته قضایی دلیل این اقدام را اعتراض ساعی به حکم عنوان و اعلام کردند تا زمان برگزاری جلسه رسیدگی وی می‌تواند در لیگ فعالیت داشته باشد!

این در حالی است که لیگ تکواندو روز گذشته به پایان رسید و دور بعدی لیگ سال آینده برگزار می‌شود.

در پی این اتفاق مصطفی بابایی، دبیر سازمان لیگ تکواندو از استعفای خود از ادامه فعالیت در سازمان لیگ در اعتراض به حضور ساعی در سالن خبر داد.

گفته می‌شود رییس سازمان لیگ تکواندو نیز استعفا کرده، اما هنوز استعفای کتبی از هیچ کدام از این دو فرد به دست فدراسیون تکواندو نرسیده است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->